loading...

Η τοπλες φωτογράφηση της Μιράντα Κερ που πιστεύει ότι είναι κοάλα




Η νέα τοπλες φωτογράφηση της Μιράντα Κερ για το Esquire [εικόνες]  Αποθεωτικά σέξι είναι η 29χρονη Μιράντα Κερ στο εξώφυλλο της βρετανικής έκδοσης του Esquire που μόλις κυκλοφόρησε. Εκεί που μιλάει για το γυμνό γυναικείο σώμα και την ανάγκη της να σκαρφαλώνει.



«Πέρασα την παιδική μου ηλικία στην φάρμα των παππούδων μου. Έμαθα να οδηγώ μοτοσικλέτα όταν ήμουν έξι ετών. Και λάτρευα να σκαρφαλώνω στην ιτιά που είχαμε στην αυλή. Οπότε το κορμί μου, ακόμη και τώρα, λαχταρά να είναι πάνω στα βουνά, καβάλα σε μια μοτοσικλέτα ή μέσα στον ωκεανό». Αυτό δήλωσε το αγοροκόριτσο που εξελίχθηκε σε μοντέλο της Victoria's Secret (και σύζυγο του Ορλάντο Μπλουμ).



Προσθέτοντας «Μου αρέσει τόσο πολύ το σκαρφάλωμα που είμαι σίγουρη ότι στην προηγούμενη ζωή μου ήμουν κοάλα».


 Τέλος, όσον αφορά τις γυμνές της φωτογραφίσεις, απαντά πως «Πιστεύω ότι πρέπει να γιορτάζουμε τις καμπύλες του γυναικείου κορμιού. Είναι δώρο θεού, όχι κάτι που πρέπει να κρύβουμε πίσω από ρούχα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Earn Money From Your PC!!!