loading...

Αιμιλία Barak: Η πρώην γκόμενα πασίγνωστου ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού σε τσόντα!

normal


Λίγες ώρες πριν κυκλοφορήσει η πρώτη ταινία της…η Επιχειρηματίας που έχει αναστατώσει όλη την Αθήνα με την επιλογή της να παίξει σε ταινία Πορνό αποκαλύπτεται. Μιλάει για πρώτη φορά για την ταραχώδη σχέση της με παίκτη του Ολυμπιακού αλλά και για την έντονη αντίδραση του τελευταίου όταν του ανακοίνωσε ότι θα παίξει σε…τσόντα.
«Με τον άνθρωπο αυτό μας συνδέει μια σχέση 8 μηνών. Ήταν πολύ καλός μαζί μου…όμως ήταν απίστευτα ζηλιάρης και με ήθελε στο σπίτι από το πρωί μέχρι το βράδυ. Αυτό δε μπορούσα να το κάνω. Είμαι επιχειρηματίας. Έχω βάλει χρήματα στο Barak και παλεύω καθημερινά για το καλύτερο. Στηρίζομαι στα πόδια μου. Δε γίνεται να είμαι φυλακισμένη. Έκανα υπομονή μέχρι που ήρθε η πρόταση από τον Δημήτρη. Το δέχτηκα όχι για τα χρήματα αλλά για την εμπειρία. Μου αρέσει ο χώρος και δε δίνω σημασία σε κανέναν» Είναι τα πρώτα λόγια της Αιμιλίας. Όταν την ρώτησα πώς αντέδρασε ο παίκτης του Ολυμπιακού το κορίτσι απάντησε: «Του το είπα στο σπίτι όπου και μέναμε μαζί και με έπιασε από τα χέρια με έβγαλε στο μπαλκόνι και με κρέμασε. Με έπιανε από τα πόδια ανάποδα στο κενό. Έζησα έναν εφιάλτη. Όταν τελικά όλο αυτό σταμάτησε μάζεψα τα πράγματά μου και έφυγα. Ωραίο πράγμα ο έρωτας αλλά η αρρώστια είναι άλλο. Σε όποιον αρέσουμε στην τελική»

1 σχόλιο:

  1. To Dex8hke Oxi Gia ta xrhmmata ala gia tin empeiria!!! xaxaxxx
    Afou parakatw leei oti eine epixeirhmatias!!! STHRIZWME STA PODIA MOU LEEI!!! OXI KURA MOU STO MIMI SOU STHRIZESE!!ARA GIA TA LEFTOUDAKIA PHGES ETSI?
    O DIKOS THS LEEI EITAN ZHLIARHS!!! XAXAXAX,KAI SE PIA XWRA TOU KOSMOU WRE KOPELA DEN 8A ZHLEBE O DIKOS SOU,OTAN DEIXNEIS DHMOSIWS TON KWLO SOU?
    G Amelethtos (Buzantinos)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Earn Money From Your PC!!!